150 TL ve üzeri siparişlerde kargo bedava!

Hakkımızda

Adil Işık Group olarak; adl, Codentry, Love my body ve Night Zoom markalarımızla oluşturduğumuz marka kimliği ve değeri ile Yurtiçi ve Yurtdışı satış noktalarımızda müşterilerimizle buluşmaktayız.

Yurtiçi ve yurtdışındaki yaygın satış noktalarımızda, kendine özgü tasarımları, modayı yansıtan ürünleri, deneyimli satış ekibimiz ile müşterilerimizin beklentilerini en üst seviyede karşılamaktayız.

adL'nin "Işıltılı ve şık kadını" ön plana çıkaran tasarımları, Codentry'nin iddialı, enerjik ve canlı stili, "Love my body"nin modanın nabzını tutan, trendy alternatif beden tasarımları; Night Zoom'un yoğun el işçiliği ve hassas materyaller kullanılarak hazırlanan gece koleksiyonu markalarımızı farklılaştıran önemli unsurlardır.

Bununla beraber, firmamız sektördeki satış gücünü, hızlı tedarik sistemine ve global trendleri pazara sıcağı sıcağına sunmasına borçludur. Firmamızın felsefesi; doğru zaman, doğru ürün, doğru fiyat ve doğru yer denklemidir.

adL ,Codentry, Love my body ve Night Zoom markalarımız; geniş ürün yelpazesi ve müşterisine her zaman kaliteli ürün sunma ilkesi ile müşterisiyle buluşmaktadır. Bu felsefe, Adil Işık Group'u sektörde güçlü ve farklı kılmaktadır.

Markamız rekabet stratejisini; kalitesini güçlendirirken maliyetini düşürecek teknolojik yeniliklere yatırım yaparak belirlemektedir. Adil Işık Group ürünlerinin %90'nı yerli üretimdir ve firmamız bu çalışma ilkesi ile 10.000 kişiye iş imkanı sağlamaktadır. Adil Işık Group markaları; Türkiye’de ve yurtdışındaki satış noktaları ile Türkiye'nin emeğini yurtiçi ve yurtdışında gururla temsil etmektedir.

Başarı Hikayemiz

1992‘de Adil Işık markası oluşturuldu. Adil Işık markası adı altında Koca Mustafa Paşa’da ilk mağaza açıldı. Hem iç hem dış piyasaya satış yapmak amacıyla toptan mağazaları Osmanbey’de açıldı.

2000yılına kadar toptan satışa ağırlık verildi. Türkiye’de 7 perakende mağazaya ulaşıldı

2002yılında Rusya’da Moskova Tverskaya caddesinde ilk mağaza açıldı.

2005yılına kadar Türkiye’de 35, Rusya’da 14 mağazaya ulaşıldı.

2007yılında operasyon merkezi 9700m2’lik ofis alanı olan Kağıthane, İstanbul merkez binasına taşındı. Türkiye’de 2007 sonunda 57, Rusya’da 34 mağazaya ulaştı ve Türkiye’de önde giden Bayan Hazır Giyim Markaları’ndan biri oldu.

2008yılında + Beden markası Love my body mağazalarda yerini aldı.

2009yılında genç ve genç hissedenleri hedef alan Codentry markası yaratıldı.

2011yılında Adil Işık olan marka ismi, katılan yeni markalarla beraber Group ismini aldı. Bu büyümeye paralel olarak marka adı da adL olarak değiştirildi. Bu değişimle beraber marka kimliği, tasarımları, fiyat aralığı, mağaza konsepti ve en önemlisi hizmet kalite de üst seviyeye taşındı..

Türkiye’nin başarılı modeli ve ünlü yüzü Özge Ulusoy, kendine güvenen kadının markası adL ile 2011-2012 sonbahar-kış koleksiyonu için kamera karşısına geçti.

adL 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonu için yenilikçi başarılı modacı Cengiz Abazoğlu ile bir araya geldi. Yurtdışı ve yurtiçinde birçok önemli defilelere ve koleksiyonlara imza atan Abazoğlu adL markası için “Gold Ceremony” koleksiyonunu hazırladı.

2011Eylül ayında gerçekleşen İstanbul Fashion Week’te “Gold Ceremony” koleksiyonu modaseverlerle buluştu. adL+Cengiz Abazoğlu “Gold Ceremony” koleksiyonundan çok özel parçalar kasım ayında satışa sunuldu.

2012 İlkbahar-Yazsezonu için dünyaca ünlü top model Ana Beatriz Barros adL markasının yüzü oldu. adL+Cengiz Abazoğlu işbirliği 2012-2013 Sonbahar-Kış Sezonu için yaklaşık 50 kombinden oluşan, casual kıyafetler içeren “1950” koleksiyonu ile 10 Şubat’ta İstanbul Fashion Week’te modaseverlerle buluştu. Defilenin baş mankeni, adL markasının Türkiye ve Rusya’daki kampanya yüzü Ana Beatriz Barros’tu. Katıldığı özel davet ve gecelerde; ışıltısı ve cazibesiyle fark yaratan adL kadını için hazırlanmış “Night Zoom” koleksiyonu; 10 şubat 2012’de açılan ilk mağazası ile birlikte, Adil Işık Group’un markaları arasında yerini aldı. 2012 yılı Haziran ayında ışıltılı kadının markası adL ve başarılı oyuncu Wilma Elles beraberliği “adLMAYA” koleksiyonu Adil Işık Group Online shop www.adilisik.com sitesinde ve İstinyePark, Nişantaşı, Palladium, Bahariye ve Ankara Gordion adL mağazalarında satışa başladı.

2012-2013 Sonbahar&Kışkampanya çekimleri nde Hollandalı ünlü müzisyen ve model Tineke Van Veelen Lara Sayılgan’ın objektiflerine poz verdi. Koleksiyonun stylingini dünyaca ünlü stil danışmanı Semra Russell gerçekleştirdi.

2013 İlkbahar-Yazkoleksiyonu için Amerikalı ünlü model Tara Jean objektif karşısına geçti. Koleksiyonun stylingini Deniz Marşan, Fotoğrafçılığını ise Lara Sayılgan gerçekleştirdi. adL+Cengiz Abazoğlu “Deep Dream” koleksiyonu ise abiye, casual ve beachwear alternatifleri ile belirli adL mağazalarında yerini aldı.

Adil Işık Group1600 mağaza çalışanı, 350 merkez personeli ile 1950 kişilik bir aileden oluşmaktadır. Aynı zamanda Türkiye ve Dünya’daki atölye çalışanları ile 10.000'den fazla kişiye çalışma imkanı sağlamaktadır. Bayilik ve Franchising sistemi ile beraber Adil Işık Group, günümüzde Türkiye'de 200'e yakın satış noktasına ulaşmıştır. Hızla büyüyen Rusya Pazarında Adil Işık markası 30 mağazasıyla Rusya'da bir zincir oluşturdu. Rusya dışında 21 farklı ülkede; Azerbaycan, Beyaz Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri, Bulgaristan, Çin, Fas, Gürcistan, İran, Karadağ , Kazakistan, Kıbrıs, Kuveyt, Kuzey Irak, Libya, Makedonya, Mısır, Moldova, Nahçıvan, Polonya, Suudi Arabistan ve Ürdün’deki satış noktalarıyla hizmet vermektedir.

Uyarı